diumenge, 13 de desembre de 2015

Llicències FEEC 2016

Us informem que s’inicia la nova temporada de llicències per al 2016. Consulteu les diferents modalitats i preus a la Taula de preus per a les llicències del 2016.


Com cada any, els socis del GMS menors de 14 anys poden sol·licitar la llicència de forma gratuïta al nostre club. 

Com aconseguir la llicència de la FEEC amb el GMS? 

1. Cal ser soci de l'entitat (omplir el full de sol·licitud, el consentiment de la llei de protecció de dades i abonar la quota anual corresponent

2. Cal sol·licitar la llicència de la FEEC, segons modalitat (veure la taula de preus per a les llicències del 2016) i abonar la quantitat corresponent.

Horaris per sol·licitar la tarja 2016: El dimecres dia 16 i dimecres dia 23 de desembre de 22h a 24h al Porxo (Plaça Can Nadal). Aquestes dates garanteixen la tramitació de la tarja i les cobertures de l'assegurança des de l'1 de gener de 2016. 

També serà possible realitzar la sol·licitud de la tarja en dates posteriors, però aquestes es tramitaran en tandes la setmana última de cada mes.   


Què és l'habilitació de la llicència per la FEDME?

L’habilitació de la llicència és la seva validació per part de la Federación Española de Deportes de Montaña y Escalada (FEDME). Abonant la quota corresponent, el posseïdor de la llicència podrà gaudir a més de tots els avantatges de la FEEC, d’aquells que ofereix la FEDME.

Quines són les novetats per al 2016?

Increments de capital.
  • L’assistència sanitària per accidents en centres no concertats s’amplien de 1.500 euros a 2.000 euros en les modalitats A, B i C.
  • La responsabilitat civil de totes les modalitats s’amplien de 300.000 euros fins els 600.000 euros com a límit per sinistre.
Millores generals
  • IMPORTANT: Nou número d’atenció telefònica: Espanya 901 120 130 de cost reduït, estranger 00 34 934 957 662.
  • Número especial per a la comunicació d’accidents per a les persones amb deficiències auditives.
  • Bústia de queixes i incidències al web de la Federació.
  • Extensió telefònica amb línia directa amb la companyia en horari d’oficines.
  • Recepció al mòbil de l’accidentat, d’un missatge SMS amb el seu número d’expedient.
  • Realització d’enquestes de satisfacció per part de la companyia als usuaris per a la prestació dels serveis.
  • Servei de Defensor del Federat
  • Inclusió de partes d’accidents als centres mèdics.
  • Inclusió dels hospitals de muntanya dins el quadre de centres concertats.

Cap comentari: