Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2013. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2013. Mostrar tots els missatges

dimecres, 26 de juny del 2013

20 i 21 de juliol. Ascensió al Pic de Neouvielle, de 3091 mts.

Sortida al Pirineu per a la qual, tot i ser de poca dificultat, s'ha de tenir bona forma física, experiència en itineraris d'alta muntanya i cal portar material adequat: Botes d'alta muntanya, roba d'abric incloent, guants, gorro i possiblement polaines.

Es sortirà de Sarrià dissabte dia 20, en cotxes particulars i s'anirà a dormir en tenda a prop del inici del itinerari.
 
Cal confirmar la participació.Màxim de tard, el dimecres 17 de juliol:  quimllunell@gmail.com
 
Per a més informació
http://ca.wikipedia.org/wiki/Pic_de_Nh%C3%A8uvi%C3%A8lha


Més o menys, aquest és l'itinerari:

dissabte, 16 de març del 2013

PROGRAMA 2n. TRIMESTRE 2013


- Diumenge 14 d'abril: Excursió a Santa Ma. de Finestres des de Els Arcs de Santa Pau. Sortida familiar. Recorregut aproximat de 6 km. d'anada i 6 km. de tornada amb un desnivell d'uns 650 m.

- Diumenge 19 de maig: Excursió al Castell de Milany des de Vallfogona. Sortida familiar. Recorregut aproximat de 6 km. d'anada i 6 km. de tornada amb un desnivell d'uns 600 m.
Opció d’itinerari llarg de 19,5 km. passant per Santa Magdalena de Cambrils.

- Diumenge 9 de juny: Excursió al Pic del Puigmal (2.913 m.) Sortida familiar amb 2 opcions:
a)    Des de Fontalba pujar al Puigmal amb un recorregut de 4,5 km d'anada i 4,5 km de tornada amb un desnivell de 900 m.
b)   Des de Fontalba al Santuari de Núria amb un recorregut d'uns 5 km d'anada i 5 km de tornada amb molt poc desnivell.

- Diumenge 16 de juny: Excursió al Bastiments (2.881 m) i al Pic de l’Infern (2.860 m). Sortida familiar amb opció de diferents trams d'itineraris segons les possibilitats de cadascú:
Del refugi d'Ull de Ter al Coll de la Marrana i/o al Pic Bastiments i/o al Pic de l’Infern.

- Dissabte 29 i diumenge 30 de juny : Aplec del Grup de Muntanya Sarrià.  

dilluns, 11 de febrer del 2013

Presentació Oficial de l'Expedició al Hidden Peak

Aquest cap de setmana s'ha fet la presentació oficial de l'Expedició a la Vall d'Aran. 

Aquí teniu algunes imatges:










dimarts, 18 de desembre del 2012

Entrevista a en Xevi Gòmez, a Ràdio Taradell

Podeu escoltar l'entrevista que li han fet recentment a en Xevi, a Ràdio Taradell. I coneixereu tots els detalls de la propera expedició al Hidden Peak 2013, el proper mes de juny.

Descarregar: Xevi Gòmez.mp3



dilluns, 17 de desembre del 2012

Trobada expedicionaris Hidden Peak 2013

El cap de setmana passat es va portar a terme una trobada dels expedicionaris que aniran al Hidden Peak el proper 2013. Les sensacions són molt bones, hi ha cohesió en l'equip i sobretot molta motivació!

Ja falta menys!

dimarts, 11 de desembre del 2012

Llicències FEEC 2013

S'acaba de publicar el Pla de Llicències i els quadres de preus i cobertures de la FEEC pel proper 2013.


Dies, llocs i hores per sol·licitar les llicències:

- Dies 17, 18 i 19 i dies 27 i 28, de 7 a 9 del vespre, al despatx del Centre Cívic la Cooperativa (2n pis). 

- Dimecres 19, a partir de les 10 del vespre al local "El Porxo".

Recordeu que si no feu els tràmits algun d'aquests dies, després s'aplicarà un recàrrec de 30 euros per despeses de tramitació.

Caldrà abonar també la quota de soci corresponent al 2013, en el cas que no ho hagueu fet. 


Podeu consultar els preus i modalitats per aquest 2013 a:

- Sub 18 i Majors de 18 anys

- Sub 14 i Sub-17


dijous, 11 d’octubre del 2012

Samarretes Hidden Peak 2013

Amb l'objectiu de promocionar l'expedició i col·laborar econòmicament amb els expedicionaris, han fet unes fantàstiques samarretes tècniques.

Es poden comprar per només 10 euros. Hi ha talles des de la S a la XXL, en 2 colors, blau i negre.

Podeu contactar amb el grup: grupmuntanyasarria@gmail.com o bé amb en Xevi Gòmez.




Expedició al Hidden Peak 2013

El proper 2013 companys del Grup de Muntanya Sarrià i del Club Excursionista Aran intentaran l'ascenció a una de les 14 muntanyes més altes del món, el Hidden Peak (conegut també com a Gasherbrum 1), a l'Himalaia.

L'expedició està apadrinada per l'alpinista Edurne Pasaban, la primera dona que ha assolit els 14 vuitmils, que els orientarà en l'aventura. 

A banda de l'expedició s'organitza també un treeking pel Baltoro. Tots podeu acompanyar als expedicionaris fins el Camp Base. Des d'aquí els expedicionaris començaran a treballar a la muntanya i la resta continuaran el trekking. 

Durant l'expedició es portarà a terme una acció solidaria a Hushe (lúltim poble del trekking al Baltoro). 

Per seguir els detalls de l'expedició:


- des del CE Aran, s'ha creat un blog: